niedziela, 7 listopada 2010

Wyniki i ogłoszonko ;)

Hej! Oto wyniki mini konkursów ;)

MK 1 - PauciaDance 10sd NAGRODA ODEBRANA
MK 2 - MissMC2305 10sd NAGRODA ODEBRANA
MK 3 - Poprawna odp. to Grzesiek ale niestety nikt nie zgadł oprócz Ani, której nagrody nie przyznam bo podała każde możliwe imię. Przepraszam
MK 4 - kotcica_manka 10sd NAGRODA ODEBRANA
MK 5 - bysia2912 10sd NAGRODA PRZEPADŁA :/ Nie zgłosiłaś się po nią ani w KG na stardollu ani na blogu ;/
MK 6 - nikt nie zgadł :( To Rihanna - Take a bow :*
MK 7 - xkeylimex 15 sd poprawna odp. to Smashbox :P NAGRODA ODEBRANA
MK 8 - Mileystarxd 10sd
MK 9 - GoszannaGirl 10sd
MK 10 - emijka 10sd
MK 11 - Cyruzz 10sd

RESZTĘ ODDAM WIECZOREM!!!

WSZYSTKIE WYSTAWCIE COŚ W SB ZA TĄ KWOTĘ + PROWIZJA!
Widzicie że można dużo kasy wygrać :) W sumie wydałam na to 95 sd ;) Miało być więcej ale 2 konków nie odgadliście ;/

A teraz wiadomość. Kolejny wieczór konkursów odbędzie się wtedy kiedy na blogu bd 200 obserwatorów! Wtedy w sumie do rozdania bd miała 200sd! ZAPRASZAM!

14 komentarzy:

  1. Jee dzięki . Już wystawiam coś w bazzarku .. ; )

    OdpowiedzUsuń
  2. a mogłabyś kupić mi prezenty za 10sd? niedawno skończyło mi się ss. ;/

    OdpowiedzUsuń
  3. ale chamstwo ; / ja odpowiedziałam wszędzie na coś ! takie konkursy są bez sensu ; / bo szans nikt nie ma

    OdpowiedzUsuń
  4. Każdy ma następnym razem zrobię inne więc dajcie spokój obiecuję że następnym razem każdy coś wygra

    OdpowiedzUsuń
  5. @ dajanka - jak to "szans nikt nie ma"? ja też odpowiedziałam we wszystkich konkursach, akurat w jednym udało mi się wygrać. takie jest życie- nie zawsze się wygrywa... trzeba się starać i próbować następnym razem ;)

    wow, naprawdę super, że zorganizowałaś tyle konkursów i przeznaczyłaś tyle stardollarów na nagrody! :) już nie mogę się doczekać kolejnego wieczorka konkursowego ;)

    pozdrawiam
    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  6. aaa i oczywiście gratulacje dla wszystkich, którym udało się wygrać :)

    xkeylimex

    OdpowiedzUsuń
  7. gratuluję i czekam na następne konkursy :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Szkoda, że nie nic nie wygrałam :(
    Ale najważniejsze, że była świetna zabawa :) Gratuluje wszystkim!
    Czekam na kolejne wieczory z konkursami :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń